چرا افراد به نفروپاتی IgA و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا افراد به نفروپاتی IgA و چگونه آن را درمان

چرا افراد به نفروپاتی IgA و چگونه آن را درمان؟ IgA در یک نوع از نفریت گلومرولی اولیه مشخص شده توسط رسوب IgA به یا IgA در مناطق مزانژال گلومرولی است. سپرده در مناطق مزانژال گلومرولی، باعث واکنش التهابی، به طوری که سلول های messangial گلومرولی زخمی و خون و پروتئین از نشت به داخل ادرار.
چه پیشرفت بیشتر اگر بیمار نفروپاتی IgA را درمان موثر را دارد؟
به تدریج، واکنش التهابی خواهد فیبروز کلیوی (کراتینین افزایش خواهد یافت و عملکرد کلیه خواهد شد در این مرحله آسیب دیده)، سپس منجر به اسکلروز گلومرولی (این مرحله غیر قابل برگشت است)، تابع و سپس کل کلیه از دست داده باعث خواهد شد.
چرا تا این حد غلظت IgA، C3 در سلول های mesangial گلومرولی وجود دارد؟
نفروپاتی IgA یک بیماری سیستم ایمنی است. سیستم ایمنی بیمار، مختل شد در زمانی که بیمار به عفونت، سیستم ایمنی بدن نمی تواند به طور معمول کار می کنند، بیش از حد پیچیده ایمنی تولید می شود، مانند غلظت IgA، IgG و C3، این سفر پیچیده ایمنی در اطراف تمام بدن در امتداد جریان خون، هنگامی که از رسیدن به به کلیه ها، آنها در سلول های mesangial گلومرولی واریز باعث واکنش التهابی، فقط به عنوان مقدمه کنید.
چگونه برای درمان نفروپاتی IgA؟
درباره درمان، آن را شامل دو مرحله، ما باید سیستم ایمنی بدن اختلال از تولید پیچیده بیشتر ایمنی جلوگیری می کند. در همین حال، ما هم باید توقف و پاک کردن دور پیچیده ایمنی سپرده در منطقه mesangia گلومرولی. تا زمانی که دو مرحله انجام می شود، بیماری خود را درمان خواهد شد.
در اینجا، من توصیه Immountherapy و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به شما، با کمک از این دو درمان، نفروپاتی IgA می تواند به خوبی کنترل می شود. اگر بیمار به اندازه کافی خوش شانس است، آنها ممکن است فرصت آن را معکوس کنید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: